wtorek, 3 grudnia 2013

Dziś w tytułowej roli CHANEL, ROUGE COCO SHINE 78

A więc szminka firmy Chanel.

Producent zapewnia, że szminka idealnie nawilży usta, ma właściwości błyszczyka.
8godzinne nawilżenie dzięki kompleksowi Hydratender.





Na pierwszy rzut oka zakochałam się w opakowaniu.
Jest bardzo elegancka, klasyczna obudowa, a jak potrafi urzec !

Jeśli chodzi o kolor, mhm... chciałam brzoskwinię wpadającą w róż, wydaje mi się, że tu jest na odwrót- jest to róż wpadający w brzoskwinie. Mam kolor 78


Działanie ? Nawilzenie jest znakomite ( szczegolnie zwracając uwagę na moje popękane usta).

Czy trzyma 8 godzin? Na pewno nawilże przez 8 godzin, ale wiadome, kolor blednie. Sam opis jest o tym, że jest to bardziej nawilżenie aniżeli trwałość koloru i z tym się zgadzam.

Drobinki także mnie urzekly ! nie świeci się jak te klasyczne pomadki, to jest taka mhmm.. tafla? nie wiem jak to nazwac, nie są to chamskie drobinki,a znakomite moim zdaniem !

Cena z tego co patrzyłam w Polsce wahają się ok. 130 zł. Wydaje mi się, że w Polsce nie wpadłabym na pomysł kupna jej (nie używając), ale przecież lepiej wydaje się 32 E aniżeli  130 zł, prawda? :)

A teraz nie będzie swatch na ręcę, tylko z grubej rury, usta !

Tu bez szminki :



A tu z :





Jak Wam się podoba efekt? Miałyście ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz