poniedziałek, 11 listopada 2013

P2 Fast Help Repair

Teraz krótka recenzja produktu, który pomógł zapewnie niejednej kobiecie, a mowa o INNOWACYJNYM specyfiku do paznokci z firmy P2 - Fast Help Repair.

Jest to pomoc natychmiastowa jak pisze producent. Kupilam go juz jakis czas temu, wczesniej używałam odzywki z Eveline ( zachwyca sie nią wiele kobiet) ale dopiero przy P2 wiem, że jest jakas szansa na uratowanie moich paznokci po nieudanych paznokciach zelowych, po czym zrobily mi sie wstretne paznokcie, a w zasadzie ich brak ..

A wiec tak. Na początku myslalam, ze jest to najzwyklejszy w swiecie lakier bezbarwny, wiadome, czasami producent lubi sobie ubarwiac pewne kwestie. Ale po pewnym czasie codziennego stosowania cos sie zmienilo.. Moja plytka jest wyraźnie gładsza ( nie chodzi mi o plytke z nalozonym lakierem, a wlasnie bez niego ) , choć moje paznokcie nie zaczęły jakoś szybciej rosnąć, bo nie od tego jest ten produkt.

Jeżeli potrzebujecie naprawdę szybkiej pomocy dla Waszych paznokci to znalazlyscie niesamowity produkt, który mam nadzieje, na waszych paznokciach takze zdziala cuda .

Cena : ja dałam za niego w promocji ok. 1,50 E , nie znam ceny standardowej, ale zawsze mozna wpisac w wyszukiwarce i sie dowiedziec.

Miałyście ?

1 komentarz:

  1. Jak się tego używa czy może jak lakier trzeba zmywać codziennie i ponownie nakładać proszę o podpowiedź bo nigdzie nie mogę niczego znaleźć na temat

    OdpowiedzUsuń